Jak już na pewno
wiesz z wielu źródeł, jednym z najważniejszych czynników w
prowadzeniu magazynami jest wyposażenie stanowisk dla magazynierów
w dobry program magazynowy. W czerwcu na blogu umieściłem artykuł
związany z działaniem oprogramowania magazynowego. Tym razem
chciałbym zaprosić Ciebie do sprawdzenia jednego z najlepszych
programów magazynowych, jaki oferuje polski rynek IT.
Przez ostatnie
miesiące miałem możliwość sprawdzania wielu narzędzi
magazynowych, tych płatnych oraz darmowych, z polski i zagranicy.
Naprawdę jest wiele ciekawych aplikacji!
Jednakże chciałbym
zaprosić Ciebie do sprawdzenia polskiego, płatnego oprogramowania
magazynowego LoMag. Zacznę może od tego, że nie warto zakupywać
narzędzi zagranicznych jeżeli polski rynek oferuje nam również
bardzo dobre oprogramowania, ponieważ komunikacja „polski klient -
zagraniczna firma” nie mają takiego podłoża komunikacji jak
„polski klient - polska firma” - jest to ważne, np. przy
skorzystaniu z usługi pomocy technicznej.
Dlaczego polecam
aplikację LoMag firmy Longint? Oprogramowanie tego producenta
spełnia wszelkie oczekiwania firm zajmujących się usługami
magazynowymi. Posiada łatwy w obsłudze interfejs, pozwala na
obsługę wielu kontrahentów, jest kompatybilny z różnymi
urządzeniami skanującymi, generuje kody kreskowe (etykiety
magazynowe), tworzy wszystkie potrzebne dokumenty magazynowe, oferuje
wiele innych możliwości – pełną listę funkcji znajdziesz na
stronie oprogramowania.
Producent udostępnia
darmową, pełną wersję oprogramowania, abyś mógł sprawdzić i
zapoznać się z narzędziem przed jego zakupem. Ponadto oferuje
pomoc techniczną, darmowe aktualizacje programu... Cena
oprogramowania jest naprawdę atrakcyjna – warto więc sprawdzić i
wyposażyć swoje stanowiska magazynowe w program LoMag.
U nas program do magazynowania oraz program do faktur został wdrożony zupełnie za darmo. Obawialiśmy się, że mogą nie wystarczyć, ale pozytywne opinie skłoniły nas do skorzystania. Od tamtej pory nie wykorzystywaliśmy już żadnego innego oprogramowania.
OdpowiedzUsuńNasza firma korzysta też obecnie z systemu Crm - https://www.connecto.pl/system-crm-poprawia-relacje-z-klientem/, który służy głównie do zarządzania relacjami z klientami. Program zapewnia szybki dostęp do całej historii działań, a także możliwość bezproblemowego aktualizowania danych o kliencie. Takie oprogramowanie bardzo przydaje się do wspomagania zarządzania firmą.
UsuńBardzo dobrym systemem do obsługi magazynowej jest Qguar który idealnie nadaje się do zarządzania. Firma Nedcon zajmuje się wdrażaniem takich rozwiązań na magazyny, dodatkowo mają w swojej sprzedaży regały wjezdne, rolkowe czy wspornikowe. Wybór asortymentu jak widac ogromny.
OdpowiedzUsuńProwadząc sklep internetowy warto też jest posiadać oprogramowanie do obsługi wysyłek. Przykładem może być tutaj Sendit, które zapewnia pakiet technologii integracji z przewoźnikami. Dzięki temu nasz klient może samodzielnie dobrać dogodną metodę wysyłki na etapie koszyka zakupowego. Przesyłki dostarczane przez wybranych kurierów można z powodzeniem monitorować dzięki specjalnemu narzędziu https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek/. Integrując sklep z Sendit mamy przede wszystkim możliwość obniżenia kosztów przesyłek oraz usprawnienia wszelkich procesów związanych z ich obsługą.
OdpowiedzUsuńSuper wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.
OdpowiedzUsuńBardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.
OdpowiedzUsuńBardzo fajnie zostało to napisane.
OdpowiedzUsuńNa ten moment ja u siebie takiego oprogramowani nie używam, ale p prostu pracuję zdalnie. Za to jestem zdania, że to co napisano w https://gomobi.pl/how-to-do/jak-profesjonalnie-przygotowac-wideokonferencje/ jest niezwykle ważne gdyż organizacja wideokonferencji jest dość istotna.
OdpowiedzUsuńProwadzicie swoje firmy? Zainteresujcie się też dobrą reklamą. Tu firma https://martis-consulting.pl i ich usługi powinny was zainteresować.
OdpowiedzUsuńBardzo fajny artykuł. Jestem pod wrażeniem.
OdpowiedzUsuń